Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Proměny turistické nabídky v krajích Česka v letech 2009-2018
Nekola, Petr ; Fialová, Dana (vedoucí práce) ; Nekolný, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá proměnami turistické nabídky v krajích Česka v letech 2009-2018. V úvodu práce je stručně nastíněno téma práce, cíle práce, důležitost cestovního ruchu, problematika tzv. overtourismu a pracovní otázky. V teoretické části jsou diskutovány definice cestovního ruchu a jeho trendy, konkrétně se jedná o definice cestovního ruchu, geografie cestovního ruchu, forem cestovního ruchu, druhů cestovního ruchu, typů cestovního ruchu, udržitelného cestovního ruchu, konceptu trvale udržitelného rozvoje cestovního ruchu, udržitelného rozvoje, udržitelného rozvoje regionu, udržitelného rozvoje turistického regionu, turistické nabídky a turistické poptávky. Dále je v teoretické části řešena problematika potenciálu cestovního ruchu, rizikové faktory pro cestovní ruch a trendy v cestovním ruchu. V empirické části je provedena analýza nabídky na základě časopisu COT, nastíněna podrobnější typologie a forma cestovního ruchu a rozdělena regionální diferenciace formy cestovního ruchu podle krajů Česka. V závěru jsou shrnuty výsledky práce a zodpovězeny pracovní otázky. Vše je završeno literaturou k tématu - seznamem všech publikací a zdroji dat.
Marketing města Soběslavi
Nováková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se věnuje marketingu města Soběslavi. Hlavním cílem je posoudit vnímání cestovního ruchu v obci z pohledu obyvatel Soběslavi, spádové oblasti a projíždějících osob na trase Praha -- České Budějovice. Dílčím cílem je tvorba marketingového projektu na podporu kulturní a turistické nabídky Soběslavi. První část diplomové práce se zabývá marketingovou analýzou obce. V druhé části je proveden výzkum, jehož výstupy slouží jako podklad pro tvorbu projektu na podporu kulturní a turistické nabídky Soběslavi. V rámci projektu ve třetí části diplomové práce jsou vytvořeny návrhy různých aktivit cestovního ruchu a navržena některá marketingová opatření pro podporu propagace a informovanosti obyvatel. Závěrečné kapitoly jsou zaměřeny na podmínky pro financování a realizaci projektu.
Potenciál Muzea vězeňství pro rozvoj města Uničov
Vanková, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Švéda, Michal (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Uničov se zaměřením na stěžejní projekt -- Muzeum vězeňství. Hlavním cílem práce je ukázat potenciál této unikátní atraktivity pro rozvoj města a zároveň návrh konkrétních marketingových opatření pro rok 2012. Nejprve jsou vymezeny základní turistické atraktivity města Uničov. Provedena je SWOT analýza města Uničov a marketingový mix 5P. V případě produktu Muzea vězeňství je taktéž provedena analýza SWOT a marketingový mix 5C, který se na produkt zaměřuje z pohledu návštěvníků. Závěrem práce jsou navržena konkrétní marketingová opatření. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad k reálnému vypracování jednotlivých opatření pro subjekty zabývající se cestovním ruchem města Uničov.
Marketing turistické nabídky města Žatce
Novotný, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Válka, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové turistické nabídky postupováno od analýzy SWOT k marketingovému mixu z pohledu 5P. V případě produktu Chrám Chmele a Piva je zpracován návrh marketingového plánu, včetně marketingového přístupu 5C, který se zaměřuje na produkt ze širšího návštěvnického pohledu. Oba přístupy jsou řešeny v úzké vazbě na rozpočtové možnosti a systém řízení v oblasti veřejné správy. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad pro subjekty cestovního ruchu v Žatci s ohledem na přijaté rozvojové strategie na místní, regionální i celostátní úrovni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.